Det kan finnas flera orsaker till varför man inte kan logga in. Vänligen kontrollera följande:
- En aktiv Spelpaus – du kan enkelt logga in på Spelpaus för att kolla om du är blockerad och för hur lång tid.
- En aktiv själv-exkludering – du kan höra av dig till vår kundservice för att få mer information.
- Utgått BankID – vänligen kontrollera att ditt BankID är giltigt. Kontakta din bank om ditt BankID har utgått.
- Tillfälligt problem med BankID-verifiering – i dessa fall ber vi dig prova igen lite senare. Om problemet kvarstår kan du kontakta kundservice.
- Du befinner dig utomlands – vi har endast licens för att erbjuda spel i Sverige. Därför kan det vara problematiskt eller inte möjligt att logga in från annat land.
- Du har en VPN – vi ber dig stänga av eventuella program som förser dig med en skyddad IP.
Om inget av det ovanstående är orsaken till problem med inloggningen, vänligen kontakta vår kundservice via epost eller chatten.